Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΣΥΜΒΟΥΛΗ - ΟΛH H ΥΛΗ ΤΟΥ BLOG ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ: "ως προσβλητικό ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ από άλλους χρήστες του Facebook."

ΟΛH H ΥΛΗ ΤΟΥ BLOG:

"Το μήνυμά σας δεν στάλθηκε, επειδή περιλαμβάνει περιεχόμενο που έχει αναφερθεί ως προσβλητικό από άλλους χρήστες του Facebook."

ΟΛH H ΥΛΗ ΤΟΥ BLOG ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ: "ως προσβλητικό ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ από άλλους χρήστες του Facebook."

"από άλλους χρήστες του Facebook."
...ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ότι ανάμεσα στους λίγους φίλους που είχα, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ!

...Εχθροί, όχι μόνο δικοί μου, αλλά και δικοί σας!...
Ψαχτείτε .... όσοι είχαμε κοινούς φίλους.

Εχθροί και των θεμάτων μου... θεμάτων μας!

Για ψάξ' τε τα θέματα, να δούμε αν "προσβάλλουν"...

κι αναλόγως, πράξ' τε!

Προσωπικά, είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ για τα θέματά μου και τον γενικό εθελοντισμό μου.

Αυτό το blog, που δεν πρόλαβε να κλείσει τρίμηνο, χωρίς να το καταλάβουν οι εχθροί μου, ήταν και το "παράσημό" μου!

Το παίρνω και φεύγω! (σήμερα, μετά το σοκ, χαρούμενη!)
Να προσέχετε ... "τους άλλους χρήστες - φίλους", γενικά στη ζωή σας!

Υγ. Τελικά διαπίστωσα, πως είναι πολύ ξεκούραστο, μόνο το να παρακολουθείς!
Ενημερώνεσαι καλύτερα και περισσότερο!
Προλαβαίνεις και την ζωή σου, συνάμα!

Να περνάτε ΚΑΛΑ και να ΖΕΙΤΕ!
Πότε - πότε, να προβληματίζεστε και λιγάκι...

7 σχόλια:

  1. Εγώ, "υποψιάζομαι" ποιοί είναι. Καιρός να "υποψιαστείτε" κι εσείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Επειδή κατάλαβαν πως είμαι "σπόρος"...

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

    (πολλάκις)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μόλις έκανε ένα δυνατό "μπαμ" στην γειτονιά, παιδιά, έτοιμη είναι να την ανατινάξουν, προκειμένου να με "εξαφανίσουν"!
    Τυχαίο, θα πεις!
    Σύμπτωση!
    Απλά τρίξανε τα τζάμια και πετάχτηκαν αρκετοί έξω, εκτός από μένα!

    Χαιρετίσματα... τους λέω!
    Είτε ήταν σύμπτωση, είτε όχι!

    Μια φορά κανείς πεθαίνει! Θεία η δάφνη!

    ...Δε "σκιάζομαι" πια!

    Ακόμα κι απ' τον άλλο κόσμο, θα σας στέλνω "χαιρετίσματα" με "ποικίλους" τρόπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Μόλις γύρισα απ' το μπαλκόνι.
    Ρώτησα τον μπάρμπα Αντώνη, που όλα τα κατέχει!

    "Έσκασε βολή του Στρατού."
    "Α! Δεν ήταν φουρνέλο, απ' το βουνό;"
    "Φουρνέλο; Πού να βρεθεί; Απ' τις εκπαιδεύσεις του Στρατού, ήταν! Τώρα, γιατί έσκασε, ποιος να ξέρ';"

    "Ποιος να ξέρ' μαθέ;"
    Βολές είναι, κάποια θα σκάσει!
    Να ξυπνάμε και λιγάκι!

    Τώρα που θα φύγουν τα Στρατά μας απ' τον Βόλο, μπορεί να "ησυχάσουμε", λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήνυμα προς "ναυτιλομένους" ...
    Χαλαρώστε εσείς, για να χαλαρώσω κι εγώ!
    Έτσι πάει.
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια Κατερίνα, είμαι μόνο, χωρίς βοηθούς, χωρίς οπαδούς; Χωρίς σωστά τεχνητά μέσα. Ποιος την "φοβήθηκε" και της δίνει αξία;

    Περιμένω να μ' "απελευθερώσετε", να ανεβάσω λουλουδάκια, γιατί μου έλειψαν και ήδη άνθισαν!
    Πολύ το καθυστερείτε και σας είχα για έξυπνους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://e-thessalia.gr/facebook-ektethikan-ekatommyria-kodikoi-apothikeytikan-choris-kryptografisi/?fbclid=IwAR1KYy4oKnILXcF1LZW2KKUyqmVpGQzeRCxAgwJJxhRKXhkv0euB8Sgr_rY

    ΑπάντησηΔιαγραφή