Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Π. Δημήτριος Ξυνογαλάς - Τιμητική βράβευση με τον Χρυσό Σταυρό της Μητροπόλεως Βόλου, από τον Μητροπολίτη κ.κ. Ιγνάτιο

***
Ο Μανώλης Χαδίνης ευλογημένος στην τοποθεσία Ζαγορά - Πήλιο.
Πατηρ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ...Απονέμεται η ανώτατη τιμητική διάκριση ο Χρυσούς Σταυρός της Μητροπόλεως Δημητριάδος από τον Μητροπολίτη κ.κ Ιγνατιο στον Πατέρα Δημήτριο Ξυνογαλα εφημέριο του Ι.Ν Μεταμορφώσεως Ζαγοράς. Την Δευτέρα 28 Ιανουαρίου το απόγευμα ώρα 6 μ.μ.στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Βόλου στον Πανηγυρικό εσπερινό του Αγίου Ιγνατίου. Παρακαλώ του συντοπίτες μου Ζαγοριανους με την παρουσία μας να τιμήσουμε τον Τιμώμενο Ιερέα μας.







***
Ο Μανώλης Χαδίνης νιώθει ευλογημένος με το χρήστη Panagia Athonitisa Agionoros και 2 ακόμη.
11 ώρες
Ιερός Μητροπολιτικός Ναός Αγίου Νικολάου Βόλου. Πανηγυρικός εσπερινός Αγίου Ιγνατίου του Θεοφορου. ΤΙΜΗΤΙΚΉ ΒΡΆΒΕΥΣΗ από τον Μητροπολίτη κ.κ ΙΓΝΑΤΙΟΝ με τον ΧΡΥΣΟ ΣΤΑΎΡΟ της Μητροπόλεως Στον Π.ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΞΥΝΟΓΑΛΑ. Για τον μισό και πλέον αιώνα προσφοράς στην ΤΟΠΙΚΉ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΤΗΣ ΖΑΓΟΡΆΣ ΠΗΛΊΟΥ. Παρουσια επτά Μητροπολιτών πολλών ιερέων διακονων και πλήθους κόσμου.ΑΞΙΟΣ.ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΈΤΗ ΠΑΤΕΡ.





















*
  • Κατερίνα Σταματίου-Παπ ΑΞΙΟΣ και του το είπα, (παραμονή βράδυ) της βράβευσης, από κοντά, παραδίδοντάς του το κλειδί της Παναγίας Ράσσοβας, που πήγα για πρώτη μου φορά, μαζί με την "ΣΥΓΓΝΩΜΗ" που θα λείπω απ' την πιο σημαντική στιγμή της ζωής του, εφ' όσον το λεωφορείο έφευγε από Ζαγορά 6 και 15 μ.μ. κι εγώ είμαι ακόμα ακοίμητη, από Σάββατο! Νά 'ναι ΓΕΡΟΣ! Να τον έχουμε κοντά μας, για πολλά - πολλά χρόνια, ακόμα! ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ!
    1


***
(συμπλ. απ' την δική μου σελίδα):
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Αυτό που λένε, "όταν εσύ γύριζες, εγώ πήγαινα", εγώ τό 'παθα! Εμ! Άμα στα 58 σου δεν έχεις πάει Παναγία Ράσσοβα, φυσικό είναι να χάσεις!... Να ΕΙΝΑΙ Γερός! Γι' αυτό ΚΥΡΙΩΣ, προσευχήθηκα, την άλλη μέρα, γιατί τον είδα κρυωμένο κι ανησύχησα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου